Blogia
nosequemasda

Numa numa yei - Ozone

 

 


Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
ma-ia-haa 
ma-ia-ha ha 
Hallo, salut, sunt eu, un haiduc 
si te rog, iubirea mea, primeste fericirea 
hallo, hallo, sunt eu picasso 
ti-am dat beep, si sunt voinic 
dar sa stii nu-ti cer nimic 
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma, nu ma iei 
chipul tau si dragostea din tei 
mi-amintesc de ochii tai 
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma, nu ma iei 
chipul tau si dragostea din tei 
mi-amintesc de ochii tai 
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum 
hallo, iubirea mea, sunt eu, fericirea 
hallo, hallo, sunt iarasi eu, picasso 
ti-am dat beep, si sunt voinic 
dar sa stii nu-ti cer nimic 
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma, nu ma iei 
chipul tau si dragostea din tei 
mi-amintesc de ochii tai 
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma iei 
nu ma, nu ma, nu ma iei 
chipul tau si dragostea din tei 
mi-amintesc de ochii tai 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
mai-ia-haa 
mai-ia-ha ha 
Mai-ia-hii 
mai-ia-huu 
ma-ia-haa 
ma-ia-ha ha

0 comentarios